petek, 28. november 2008

Ideje za novo leto - okraski

Z leti se je nabralo kar lepo število okraskov. Snežaki so narejeni iz vatiranih kroglic, kapice in šali so iz filca, noski so pobarvani zobotrebci, okrog kapic je pa kosmata žička. Idejo sem dobila v knjigi Prelepi božični čas in vsako leto krasijo naše stanovanje. Prvi dve leti so bili na smreki, potem pa vedno na drugem koncu...nekako se jih ne naveličamo :)
Božička sta prav tako narejena iz vatiranih kroglic, filca in kosmate žičke. Večja krogla je oblečena v filc, brada je iz volne, nosek pa rdeča lesena perlica.
Plastične kroglice, ki so po sredini prepletene s perlicami sem našla v reviji Atelje in seveda sem morala poskusiti, kako izgledajo v živo.
Angelčki iz testenin so bili objavljeni v Unikatu in so bili takrat pravi hit. Mene so čisto očarali in jih vsako leto obesimo na smreko...le z leti je potrebno kakšnega malo zalepit. Narejeni so iz vatiranih kroglic, različnih oblik testenin in kaše, ki sem jo uporabila za lase. Vse skupaj je zlepljeno z mekolom in posprejano s srebrnim sprejem.

Za snežinke sem dobila idejo od Hali, narejene so iz moss gume, lesenih kroglic in laskov.

3 komentarji:

Helena pravi ...

Že vidim, da bo vaša smrečica nekaj posebnega - zelo lepa. In pridna si tudi, ker vse nastane doma!!

Lp, Helena

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Vau! To je bilo pa veliko dela. Boste imeli dovolj veliko smrekco? :) Všeč so mi ideje.
Lp, Nataša.

Hali pravi ...

angelčki iz makaronov...sem že malo pozabila na to idejo, ampak letos je prišla kot naročena - selitev , večja smreka, denarja ...saj veš, kako je... in smo se odločili, da bodo okraski domači. "Piškoti" IZ das, zvočki iz mini ker. lončkov, posušene pomaranče, kakšna snežinka pa angelčki iz makaronov. Božič je res čaroben :-)