sobota, 31. januar 2009

Trakovi v škatlici

Pravijo, da čez sedem let vse prav pride...pa še res je :). Nekje na netu sem videla idejo, kako spraviti trakove v okroglo škatlo in hitro poiskala škatlice od čaja, ki so verjetno doma kakšnih sedem let :o)...yes, my middle name is "hrček". Ker ne najdem več strani na netu, sem poslikala postopek.

Odrežemo kolutek od tulca (cca 1,5 cm), na katerem je bila navita papirnata brisača ali pa folija...

Iz kartona izrežemo dva kroga (ki naj bosta le malo manjša od premera škatlice, da se trakovi med seboj ne prepletajo), med katera prilepimo odrezan kolutek. Brez "zelenega" lepila sploh ne znam lepit :o)...

Na kolutek navijemo trak.

Po dolžini škatle z nožkom izrežemo cca 1-1,5 cm dolg trak, le na koncu pustimo delček, da bomo lahko škatlo ponovno zaprli. Lahko se odreže tudi s škarjami in se nato naknadno prilepi delček odrezanega traku nazaj.

Škatlo oblepimo z okrasnim papirjem. Če je papir bolj prosojen, lahko spodaj nalepimo bel papir. Jaz sem lepila s obojestranskim lepilnim trakom, gre hitreje:) Nato na spodnji in zgornji strani naredimo luknjico, skozi katero napeljemo elastiko, ki bo držala začetek trakov na svojem mestu.

Škatlica se lahko še poljubno okrasi...ta bo verjeno dobila še kakšen dodatek :)

Še malo bolj pisana, ovita v zavijalni papir.

18 komentarjev:

Sonja pravi ...

Tole je pa super ideja in zelo lepa izvedba. Mogoče bi tudi pri nas morali pod nujno začet pit tele hippkote :)

Ninsi pravi ...

tole je pa res super ideja:)

sem ravnokar gledala kaj nas pokončno škatlo od čipsa:))za svinčnike je previsoka...za trakce bo pa kot naročena:))

Helena pravi ...

Ej, to je super ideja!!! Hvala! Teh čajčkov pri nas ni, je pa čips :)

gordy pravi ...

Super ideja in izvedba!
Pa itak je nekaj škatlic še doma ("je mami Humano pila za več mleka", sicer pa raje nimam teh čajčkov... kljub temu se pa najde kakšen tu in tam :)
Pa veš, kaj mi je še posebej všeč? Ker lahko trakce enostavno s sabo vzameš! Mene pa v prihodnosti (bližnji, če bo po sreči) čaka preseljevanje reči iz in v klet...
Super, res!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Enkratna ideja. :) Ko bi vsaj imela toliko trakov. :)
Lp, Nataša.

Nataša pravi ...

Super super super! In hvala za nazorna navodila.

Trakci, trakci, nič se več ne boste stiskali in ovijali ko kaki najstniki - od zdaj naprej je vojska! :)

Nena pravi ...

u super ideja in hvala za navodila....še dobro da sva iz iste družine- sem tud jaz hrček :)

Tanja pravi ...

Super ideja, jo bom uporabial. Sedaj sem, imela trakce navite an podobne kolutke in v pločevinki. Si lahko misliš kako je bilo vedno znova navijati trakce, ki so se odvili ko sem jih stresla iz pločevinke.

MarikaGabez pravi ...

Super ideja, ki je trenutno sicer ne potrebujem, ampak je že shranjena in ko pride čas za to.......planim po njej.
Hvala.

moi pravi ...

Kot naročeno za mojo zmedo med trakovi. Včasih sem imela še voljo, da sem jih razvozlala in nekako zložila, zdaj kar cel kup prepletenih stlačim nazaj v škatlo. No, kmalu ne več ;)
Hvala za nazorna navodila.

moi

K pravi ...

Huda ideja! To bom pa prav hitro naredila, moji trakovi namreč ponoči živijo lastno življenje in se totalno zmeštrajo, ko jih ne gledam :P

Tanc pravi ...

Tole je pa zlata vredno. Super ideja in izvedba! Moram hitro ta čaj spit (imam že 4 leta še original zaprto tako škatlo, pa je kar nisem hotela stran vreči - sem že vedela zakaj :) )

Maja pravi ...

Kako dobra ideja in hvala za tako nazoren prikaz. Sem ravno kupila nekaj trakcev in zivijo svoje zivljenje po vreckah. No sedaj, jih bom pa le okrotila :)

Suzy pravi ...

Super ideja1 Super izvedba!! Pa hvala za nazoren prikaz izdelave. Zdaj se moram vržt v iskanje primerne škatle. Upam, da je še kaka od čipsa pri hiši. Grr, pred enim tednom sem porabila eno, ki upam, da ni bila zadnja.

PolonaP pravi ...

elegantno lady McCrafty,
ampak takšna pač si.

Najboljši način shranjevanja trakcov son far!

Damjana Ž. pravi ...

Ja itak, kot vedno izpod tvojih rok - perfektno!

Jaz sem po moje čisto prelena da bi si kaj takega naredila. Bi pa prav prišlo, seveda.

Darža pravi ...

Sem ravno razmišljala, kam si navila trakce brez kolutkov in sedaj vem :)

Embalažo od čajčkov imam pa tudi jaz še...čeprav že leta ne dojim več :))))))

Hali pravi ...

Uuu, super si tole naredila. Hvala, le da je sto let že minilo odkar sem kupovale tele čajčke in bo potrebno kaj drugega najti v zamenjavo :-) Ali pa kupit čaj :-)