sobota, 21. februar 2009

Vazica, bombonček in še nagrada

Še ena voščilnica za okroglo obletnico. Za podlago sem uporabila zavijalni papir, katerega sem kupila namesko za čestitke, tako mi je bil všeč :). Dodani so svetleči kamenčki, češnja in jagoda ter pikice so povdarjene s 3D medijem, a se na sliki ne vidi.

Nikki podarja super bombonček na svojem blogu bunny-zoe. Njene voščilnice so čudovite, še posebej zadnja-grad je prekrasna.


Tudi Zu podarja bombonček na svojem blogu Stitch `n` clay, izdeluje luštne gumbke iz fima, katere tudi podarja.


Nataša mi je podarila nagrado za komentiranje na njenem blogu. Hvala ! Res je lepo brati komentarje, a nam velikokrat zmanjka časa, da vse pogledamo, včasih pa tudi ne najdemo besed. Jaz podarjam nagrado naprej vsem mojim "komentatorjem", luštno vas je prebrat :o).

9 komentarjev:

Anja pravi ...

Zelo lepa barvna kombinacija. Pa rožice so mi še posebej všeč :)

MarikaGabez pravi ...

Enako.
tudi meni je všeč barvna kombinacija.

Maja pravi ...

Barve so res super! Tudi motiv je simpatičen, ga lahko za vse sorte uporabiš.

Mojca pravi ...

Zelo lepa, lepa. Rožice so enkratne.Lp!

Princeska pravi ...

očitno si zadela v polno. ker smo vsi navdušeni nad barvno kombinacijo. ta prava za 50 let-pomeni vzpodbudo, pozitivnost, veselje :)))

krasno!

Tiara pravi ...

Super čestitka.

Nina pravi ...

waw, full je lepa:)

glih prava za abrahama:)

Irena pravi ...

tako kot se za tebe spodobi....čudovito!!!

Lisa Olson pravi ...

Hi Klavdija,
love this card it is fantastic.
Pop over to my blog there is a suprise for you there!!