sobota, 21. marec 2009

Oranžna in pisana čestitka

Motiv je pobarvan za akvarelnimi barvicami, dodan pisan papir in še par odtisov darilc ter kamenčki.

Dora upodobljena na način....:)

10 komentarjev:

Anja pravi ...

Super, I like it :)

Suzy pravi ...

Lušno.

MarikaGabez pravi ...

Huda je. Mi je všeč tisto ozadje. Nekaj posebnega.

Mojca pravi ...

Prav izvirna čestitka. Enkratna je. Lp!

moi pravi ...

Lušne barve in ozadje je sploh kul, kužki pa tako Andijevski.
;))))

moi

Tanja pravi ...

Warhol pa tebi spomladi zelo sede ;) Dora je krasna!!

Damjana Ž. pravi ...

Tanja, jaz sem se spomnila na "merlinke", takoj ko sem videla čestitko :)
Dora je čist huda :)

Jana pravi ...

Tale s kužki je res nekaj posebnega....Ilike it very much!!!

McCrafty pravi ...

he,he Tanja...sem šla pogledat slikco Merlinke in je bila prav tako narejana v marcu ...imaš prav :)

Allison pravi ...

Just lovely...a great card!