torek, 10. november 2009

Metulji in rožice

Zapestnica je narejena iz fimo mase in "obarvana" z oljnatimi barvami. Tokrat sem naredila malo ožjo in manjšo zapestnico, ki je ravno prav velika :). Mislim, da bo nastala še kakšna.

22 komentarjev:

Alenka pravi ...

Zgleda prav dobro, kaj zgleda super:):)

Darža pravi ...

Lep odtis - tile metuljčki. Rjava kombinacija mi je pa itak od vseh najbolj všeč!

petrovka pravi ...

prav fauš sem ti, ker znaš narediti tako čudovite stvari

Phoenix pravi ...

Divno!!!

vesna pravi ...

všeč mi je, ker me malo spominja na kombinacijo med glino in lesom..

Vladuška pravi ...

Lepa zapestnica. Mi je všeč taka naravna.

moi pravi ...

Zelo lepa je.

Renata pravi ...

Krasna je!

Jaz sem še v lovu za ustrezen 'kalup' :-)

Helena pravi ...

Tudi sama mislim, da boš še naredila kakšno, saj ti gre dobro od rok. Krasna je!

Neža pravi ...

Res je lepa.

Tanc pravi ...

Zelo lepa! Pa še metuljčke ima :)

Maja pravi ...

Boljša od učiteljice!!:)

Hali pravi ...

Prekrasna, jaz še tudi iščem "kalup" :-)

Kate pravi ...

Super!
Barva itak, motiv pa tudi !

Jaz pa kalup že imam, iščem nekoga,d a mi ga prepolovi ;)

Tiara pravi ...

Motiv je prekrasen in cela zapestnica je naravnost božanska.

Kačja pastirica pravi ...

Čudovita, najbolj me je prevzel pa seveda kačji pastir, saj jih občudujem, ker tako skrito leti med metulji.

Sonja pravi ...

Super metuljčkasta zapestnica.

Jana pravi ...

Krasna je!

Nena pravi ...

tale je pa hudo lepa!!!

Tina pravi ...

Kako je čudovita! Metulji na zapestnici, uau!

BojaMoja pravi ...

Krasna je!!! Sploh pa, ker so na njej metuljčki :)))

Maja pravi ...

Čudovita! Prosim za nadaljevanje ;)