torek, 8. maj 2018

Projekt hobotnica


Pred leti sem že kvačkala, vendar sem kvačkala s perlicam nakit.
 Za te ljubke hobotnice 🐙 sem izvedela od Nataše, ki je na FB vabila na kvačkanje. Ker je Velenje zame predaleč, sem malo poiskala po netu in našla
 UNI-KAT, kje je napisano vse o tem projektu.
Če  povzamem, gre za dobrodelen projekt, kvačka se hobotnice 🐙 po določenem načrtu (vse napotke najedete na strani UNI-KAT) in se jih pošlje v porodnišnice. Tjaša Bevc je bila gostja v oddaji DAN, lahko si ogledate tudi posnetek. Tjaša bravo, super si!

Kupila sem bombažno prejo in šla v akcijo. Moj cilj je bil 5 hobotnic, pa sem jih danes oddala na pošto 11 😄. Projekt mi je zelo všeč in danes je v torbici že nova volna, da bom lahko kvačkala na vlaku, na poti domov.
Ni šlo vse takoj po planu, pa sem si pomagala z napotki na youtubu. Posebej so mi nagajale lovke, ki se kar niso hotele zaviti 😊.

magic ring:


menjava barve:


zavite lovke:


"nevidno" združi dve zanki:


še 🐙 v 🥗

1 komentar:

Remove Background pravi ...

Gorgeous card, love the image and fabulous layout the colouring is stunning.