četrtek, 4. december 2008

Ogrlica...

...v modri barvi iz poldragih kamnov

...v bakreni barvi, solzice so narejene iz fimo mase

...v rjavo-roza barvi iz renesanca perl

Bakrena in rjavo-roza ogrilica tvorita komplet z zapetnicama, ki ju lahko vidite tukaj.

5 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Vau! Vau! Vau! Super so vse tri. Škoda ni tukaj tistega smajlija, ki se slini. :)
Lp, Nataša.

Sonja pravi ...

Lepeeeee :D pridna.

Mojca - Artemma pravi ...

Sem brez besed. Zelo, zelo lepe. Si pa pridna na vseh področjih.
Če želiš lahko me obiščeš na mojem blogu. Ne vem točno za kaj se gre, ampak sem te pofočkala.

Lp

Nataša pravi ...

Zelo lepe ogrlice, tretja pa je moja favoritka.
Oglasi se kaj na mojem blogu, si bila pofočkana.

Pozdravček, mravljica72

Moni pravi ...

Vse tri ogrlice so prečudovite! Lp, Moni