sreda, 23. september 2009

Medaljončki


Medajonček je bil prvi izdelek, ki sem ga prepletla iz swarovskih in je še danes en od mojih najljubših. Na tej verižici so skupaj združeni trije in vmes dodani swarovski. Ja, črno-bela kombinacija je res priljubljena :)

Tukaj pa je v kombinaciji treh barv, ki sem ga naredila že pred časom. Dober načrt je treba večkrat ponoviti :)

Še vedno mi je tudi všeč način prepletanja, ko najprej prepleteš osnovo in na njo dodaš swarovske, kot pri uhanih. Uhani so preprosti, a meni zelo lepi. Všeč mi je še posebej to, kako sem na kvadrat dodala zanko za uhan. Ko sem prepletla kvadrat, sem dodal malo večjo perlico, skozi katero sem potem "vdela" zanko na osnovi uhana.

p.s. Do jutri je še čas za bonbonček :)

9 komentarjev:

Nena pravi ...

a joj tole je pa čist hudo!!!!!
ma jaz te občudujem da tole prepletaš. jaz še v roki komaj držim te male kristalčke kaj šele da bi jih prepletala :)

Tiara pravi ...

Lepi obeski, tako elegantni in svetleči.

Maja pravi ...

Res, spet čist hudo!!

Alenka pravi ...

Lepo in lepo in najlepše. Ja uhančki so ful ful lepi.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasni medaljončki!

Vladuška pravi ...

Lepe stvari.

Little Glory pravi ...

Beautiful work! :)

Renata pravi ...

Meni so tud medaljončki super - v bistvu enostavni, hitro narejeni. Če pa kombiniraš barve in narediš celo 3 v nizu, je pa sloh krasno!

Papirolina pravi ...

krasota!!