petek, 26. februar 2010

Kanglica




Ko sem videla navodilo/tutorial za izdelavo kanglice, sem tako vedela, komu jo bom namenila. Naredila sem jo za mojo mami, ki prav tako kot jaz, obožuje orhideje :). Ker ji bosta punci jutri podarili orhidejo, sem naredila tudi kanglico s tem motivom. Orhideja na sliki je iz moje police, mami smo namenili orhidejo v vijolični barvi, zato so tudi orhideje na kanglici z odtenkom vijolične. Papir sem poštempljala z mini cvetki orhidej, ki sem jih pobarvala s copici. Robove sem posenčila s Disstres blazinico in celo kanglico posprejala z Glitter mistom, (kar se žal na sliki ne vidi) ki je lepo "razlil" senčenje.Vejice orhidej v kanglici, so prav tako odtisi. Nalepila sem jih na zeleno žičko in dodala še zelene liste ter tag z voščilom.

15 komentarjev:

Susan pravi ...

BEEE U TI FUL!!!! truly lovely! :)
Susan

Anja pravi ...

Supeeeeer lepa je :)Ideja, izvedba, barve, vse je krasno. Pa hvala za link :))

Nena pravi ...

tole je pa čudovita voščilnica!!!

Vladuška pravi ...

Veš da si prišla kot naročena. Ravno včeraj sem razmišljala, da bi naredila kanglico in nato jo zagledam pri tebi in tudi ta navodila za izdelavo. Hvala ti. Moram rečt da si super to naredila in te orhideje so krasne. Odlična čestitka.

Mojca pravi ...

res lepo... nežno in pomladno.

Manuela pravi ...

Super lepa kanglica!

Teja pravi ...

Kako lepo darilo! Tako pomladno:)

Andreja pravi ...

Krasen izdelek, kanglica je super. Hvala, načrt je shranjen, enkrat bo že prišel prav :-))

Damjana Ž. pravi ...

Krasna je! Enkrtno si uporabila štampiljke orhideje (moje so še čisto nedolžne).

Hali pravi ...

Kako dobra čestitka/kanglica! Moram tudi jaz 1x sprobat :-)

Renata pravi ...

Super kanglica! Dobro si vse vkomponirala skupaj. Pa hvala za tutorila, zna še kdaj priti parv.

flo pravi ...

kakšno naključje. Jaz sem kanglico za pokušino sestavila pred 14 dnevi in je še vedno na šihtni mizi :-) samo da je tvoja veliko lepša pa še polna ;-)

Jana pravi ...

ooo, kako luštno! Krasno darilo.

BojaMoja pravi ...

všeč všeč všeč všeč :)))

Barbara pravi ...

Tale je pa tkoooooo super :) Ideja, izvedba, barve... Super, res :)))