ponedeljek, 28. julij 2008

Dopust je mimo in še ena Winx-ica je tu

Dopust je hitro minil, teden dni smo bili "na morju" (teden dni doma), tokrat na celini v Vodicah. Do sedaj smo bili predvsem na otoku Pagu in lansko leto na Rabu. Vreme smo imeli odlično, punci sta uživali v vodi, mi2 pa tudi. Opazila sem, da sem že "stara", saj so me začeli naslavljati z gospo :)....in glede na to, kdaj sem hodila spat, sem se res malo zamislila....a sem ugotovila, da še ni tako hudo, da po celodnevnem skakanju sem ter tja za otroci, pač ne moreš biti več tako poln energije. S seboj se imela "obvezno opremo" - torbo s perlicami, a mi je uspelo narediti le en prstan ...no sem pa KONČNO prebrala zadnjo izmed knjig - Harry Potter (Svetinje smrti). Ko bodo posneli film, pa nisem sigurna, da ga bom gledala....ker se tokrat velikokrat pojavlja žival, ki je jst nikakor ne maram...ne vem zakaj, a kač se že od nekdaj bojim, oziroma jih ne morem gledat. Uspelo mi je narisati ogledalo s katerim sem zelo zadovoljna.

Ker so Winxice "popularne", tudi na mojem blogu :) ...prilagam slikico ogledala in nekaj uporabnih linkov:

Winx Club characters Website

coloring-book (večina risanih junakov, med njimi seveda tudi Winx :)

Kiddies Wandrobe (Anja in Naja sta seveda ponosni lastnici novih spalnih srajčk z....Winx-icami :)))

Winx klub (stran v slovenščini )

You Tube (najbolj priljubljena stran od naše Anje:)

veselo srfanje :)

2 komentarja:

Sonja pravi ...

ooo, kako dobra :) moja po novem tudi z Winxicami obsedena dečva je med gledanjem risank hitro opazila, da sem prerolala čez sliko :) super, da sem odkrila tvoj blog. Zdaj pa hitro v Readerja s tabo :)

Anonimni pravi ...

Good job! Thank you for a good source of coloring pages. Have a look also here: http://topcoloringpages.net/ and http://www.e-kolorowanki.eu/