ponedeljek, 8. december 2008

Lily in Bily...


...uživata na snegu, jaz pa ko ju gledam :).

***************************************************************************************
Bila sem tudi "pofočkana" od : mravljice, Maje in Mojce.

Igro sem zasledila že na tujih blogih, pa je prišla še k nam. Gre se tako, da moram napisati 7 naključnih resnic o sebi in nato "pofočkati" 7 blogov.

-sem natančna in ne bom dala stvari iz rok, dokler ni točno tako, kot sem si zamislila...pravijo, da kompliciram, a rajši naredim stvar še 1x :)
-včasih sem vedela vse o filmih, igralcih...težko me je bilo premagti pri kakšni stavi, ki je bila v zvezi s filmom...no še sedaj se ne dam kar tako :)...zdaj si včasih pogledam kakšen odbit film ali nadaljevanko
-med gledanjem TV vedno nekaj počnem, običajno pepletam perlice :), drugače takoj zaspim
-bila sem na dveh tečajih nemščine, vendar enostavno "zmrznem", ko je treba kaj povedati...tako sem skoraj vse že pozabila :(
-rada berem domišljijske knjige, moj najljubši lik je Gandalf...imam srečo, da so tudi Anji všeč, tako trenutno skupaj bereva Zgodbe iz Narnije
-rada kupujem ustvarjalni material, še posebej, kadar ga kupujem preko interneta skupaj s prijateljico D.
-ko sem bila majhna, sem šla s sosedovim stricem in njegovim vnučkom nabirati zvončke, a doma nisem nič povedala...seveda me je mami iskala, a me ni mogla kregat, ker sem ji tako z veseljem predala šopek

Ker je bilo kar nekaj blogov večkrat pofočkanih, jih ne bom ponavljala, tako pofočkam:

hali
Roberta
Amaterski kuhar, profesionalni gurman
Lisa
Melissa



I´ve been tagged from: mravljice, Maje in Mojce. The game is to tell 7 truths abou yourself and than tagg 7 people, to do the same thing :)

7 truths about me:

-I like to do craft things write, or I don`t give it away
-I was a movie fan, it was hard to beat me in guessing questions about movie stars
-While watching, I always to do something, usually I do jewelry:) otherwise I immediately fall asleep
-I was on two germane language courses, already forgot almost everything :(
-I love to read fantasy books, my favorite character is Gandalf :)...I am enjoying when I read books with my older daughter, now we read The legend of Narnia
-I like to shop creative material, especially on internet with my friend D.
-when I was a kid, I went to pick flowers with the neighbor and his grandson, but I didn't tell my mum....she was looking for me, but in the end, she couldn't be mead at me, because I brought her a bucket :)

I'm tagging following blogs:

hali
Roberta
Amaterski kuhar, profesionalni gurman
Lisa
Melissa

2 komentarja:

Maja pravi ...

Sem kar fino preklikala tvoj blog in dobila kar nekaj idej, ki jih bom lahko uporabila tako pri izdelavi vošilnic kot drugje! Se gotovo še vrnem.

Anonimni pravi ...

Hello, of course this post is in fact good and I have learned lot of
things from it on the topic of blogging. thanks.


Also visit my page ... click here