sreda, 21. marec 2012

Palčki in Meta



še zadnja stran

Vsak večer pred spanje se pri nas doma prebere knjige. Naji (ki bo jeseni stara 7 let) knjige bereva mi2, to so krajše knjigice.Anja je pa tako razred zase, ona knjige kar je :)... no jaz pa največkrat hitro omagam in naslednji dan moram prebrati zadnjo stran še 1x:). V nedeljo zvečer pa sem vzela knjigo, ki smo jo že prebrali,pa se mi ni dalo po drugo in sem si pravljico izmislila. Kjub temu, da sem bolj zgovorne sorte, mi to ne gre preveč od jezika. Po končani pravljici, sem kar tako, malo za hec rekla Naji, naj mi naslednji dan nariše vsebino pravljice. Ko sem prišla iz službe mi Naja pokaže spodnjo slikico. Kar nisem mogla verjeti, koliko detajlov je narisala :). Priznam, da sem pozabila na to, da sem ji rekla naj nariše slikico in sem bila tako še bolj presenečena. Narisala je vse, palčke z rdečimi kapicami in enega z vijolično (ta je bil tisti, ki je prepričal ostale palčke, naj ljudem rajši pomagajo, kot nagajajo..kar so počeli do sedaj). Meto je izgubila zapestnico s srčkom s črko M in palčki so jo našli ter s pomočjo puščic so usmerili Meto, da jo je našla. še ona. Najbolj smo se pa nasmejali naslovu, ki ga je napisala s pomočjo svoje prijateljice Lili...hihi :)

2 komentarja:

Hali pravi ...

he he he luštkana slikca, jap mulčki nas znajo presenetiti ( pozitivno in negativno)

Nena pravi ...

kjut slikica.....tvoji2 sta itak da knjižna moljčka :)