nedelja, 7. april 2013

Rožice in srčki


Še vedno se mi dopade srček iz rožic....tega se verjetno ne bom nikoli naveličala :)

6 komentarjev:

Špela pravi ...

Nisi edina, meni se tudi dopade ;) Sem pa ravno v petek delala podobno, samo namesto rožic sem uporabila metulje ;)
Čudovita je! Kovinski dodatek pa tudi privabi poglede.

Goga pravi ...

Takšni srčki so pač klasika v naših vodah. Več jih narediš bolj so lepi :).
Kovinski dodatek je pa mega, kje se dobi ??

McCrafty /Klavdija pravi ...

Ni kovinski dodatek, amapak srebrn-iz papirja :) iz zaloge,saj veš...čez 7 let... :)

MA-MI pravi ...

Lepa voščilnica. Vabim te na moj blog zaradi nagradice. Lp, Maja

Danica pravi ...

Nežna in čudovita. Dodatek,ki praviš da ni kovinski, pa naredi svoj čar.Lp

Vladuška pravi ...

Tale je res tako vecen :)