nedelja, 3. avgust 2014

Zakaj je pošla zaloga robčkov ?

Po končanem šolskem letu si je moja starejša hči zaželela .....kaj drugega kot knjigo :). Knjigoz naslovom Krive so zvezde, ki jo je sicer že prebrala in poleg šest poglavij jokala. Ker pa so knjige zanjo zelo pomembne, si je zaželela knjigo v trdi vezavi, ker je vzdržljivejša, se ji ne zlomi hrbet...itd. Kaj lažjega sem si rekla in odšla v trgovino. Ha, pa ni bilo tako....knjiga v trdi vezavi je bila razprodana...pa se nisem kar takoj vdala in našla še eno. Seveda jo je takoj prebrala še 1x. Potem pa se je začelo prepričevanje, naj jo preberem še jaz. Pa sem se končno vdala, priznam, da kar težko, saj sem vsebino knjige že vedela. Kljub temu, da veš, da je zgodba izmišljena, je napisana tako, da so mi solze kar tekle...večkrat sem se med branjem ustavila in se zamislila, predvsem nad tem, da je knjiga toliko pomeni moji trinajstletnici, ki v veliki večini bere fantazijske knjige in kriminalne romane.  Pravi, da ji je všeč, ker glavna junaka nimata kakšnih posebnih sposobnosti, kot junaki, s katerimi se srečuje v ostalih knjigah, pa sta kljub vsemu bolj pogumna od njih. Zdaj, ko sva obe prebrali knjigo, pa naju čaka še film, kar pomeni.....da bo treba obnoviti zalogo robčkov, saj ga bova gledali skupaj :).








4 komentarji:

Pepita pravi ...

Kako se prepoznam v tvoji hčeri - (pred skoraj 30-imi leti seveda)!!! Zdaj vem, katera je naslednja knjiga, ki jo bom prebrala!!!
:-)
Alenka

ne_samo pravi ...

Moja prva Greenova je bila Looking for Alaska in je še danes, ko sem prebrala že vse njegove, še vedno najljubša. Po svetu manj komercialna, ni še prevedena v slovenščino. Priporočam.

McCrafty /Klavdija pravi ...


@Alenka uživaj ob branju :)

@ne_samo hvala za namig, Anja jo bo z veseljem uvrstila na njen seznam, kaj mora še prebrati :), zelo rada prebere več del od istega avtorja, ki ji je všeč in angleščina jo pri tem ne ustavi, kar je super..jaz pa vidim, da bo res treba v nabavo enega bralnika, ker vse več takšnih knjig, ki pri nas še niso prevedene in potem naša dečva bere kar preko telefona :)

Vladuška pravi ...

Hvala za tale namig, zdaj vem kaj moram poiskati zraven za morje :) Ja, bralnik pa je zakon in ce ti to rece nekdo, ki drugace obozuje pravo knjigo v roki, pol lahko verjames :)) Sem bila precej skepticna, ampak je veliko bolj prakticno in paper white variante bralnikov lahko prebiras tudi brez luci in ne motis drugih. Jaz jo nosim povsod s seboj. V sluzbi berem med malico, na morju pa je itak pritrjena name :)