torek, 16. marec 2010

Pomladni škrat


Ker je zima letos tako dolga, se pomladni škratje že dolgočasijo. Pa je najbolj nagajiv izmed njih eno zagodel. V novi pomladi številki Prostočanika, je pri moji objavi zmešal štrene. Nekako mu je uspelo zamenjati tekst, kjer je navedeno, kaj potrebujemo za izdelavo izdelka. A nič ne de, saj je razvidno iz slike in napotkov za izdelavo. Seveda sem ga malo za ušesa, zato mi je dal en izvod Prostočasnika, katerega bom podarila eni izmed vas, ki boste pustile komentar pod to objavo. Žrebala bom v petek zjutraj, da bom lahko oddala revijo še isti dan na pošto :).

16 komentarjev:

Damjana Ž. pravi ...

Prav fletna ideja je tole, drugič škrata še malo bolj privij, da ti bo dal vsaj dve reviji za oddajo :)

(se ne fočkam za žrebanje, svoj izvod sem že prelistala)

Marna pravi ...

Ideja je res super in kratkočasna! Sploh makarončki so luštni!
O, jaz pa se fočkam za žreb. :)))

vesna pravi ...

fajn si se spomnila!super ideja;)

Janja pravi ...

Super ideja za preganjanje dolgčasa in zabavo!

Sonja pravi ...

Hej, tele fotke so pa prav nazorne, kako se da narest zanimivo igrico. Kar pa ne pomeni, da ne bi bilo luštno imet revije doma :) Se kar grebem :)

Anonimni pravi ...

Dobra ideja za tri v vrsto. Se postavim tudi jaz v vrsto
Irena

Kate pravi ...

Ja, tole si dobr nardila. Škrat pa ... no ja, saj je bilo v eni prejšnjih številk veliko o njih napisano, pa je zgleda malo prišel pomešat štrene še v to revijo :)))

(Tudi jaz se odpovedujem reviji. Samo zato, ker jo že imam, drugače se ne bi :))

Goga pravi ...

Dobro je ,da jo je škrat malo zagodel, bo zato še ena od nas dobila Prostočasnik.Ne ga preveč za ušesa :))).
Ideja je pa fenomenalna, štiri v vrsto domače izdelave ;).

HRANDICA pravi ...

Js bi tut mela en izvod, prosim. :-)
Superska ideja tole 4 v vrsto.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Ta mošnjiček je pa super ideja! Škrata pa po riti, da se najslednjič ne bo zmotil. :)

K pravi ...

Kakšna perfektna ideja, primerna tudi za na počitnice! Jaz se pa kar postavim v vrsto, v Prostočasniku je vedno veliko fajn stvarc.

Alenka pravi ...

Postavim se v vrsto:):)Še dobro, da so škrati:):)
Ideja je super, lahko izvedljiva in idealna za dopust:)

Teja pravi ...

Ful dobra ideja. Še sreča, da so škratki, da bom morda ravno jaz dobila tole revijo :):)

Aleksandra pravi ...

Tale prostočasnik pa zgleda zanimiv :-)
Priznam, nisem pogledala še nobenga :-(....me je kar mal sram
se pa zato grebem za tegale, mogoče pa bo moj prvi :-)

ne_samo pravi ...

1, 2, 3 za mene!!! Se postavim v vrsto, ker mi je ideja čisto in noro všeč!

Andreja pravi ...

Ja ravno danes sem si ga kupila in videla tvojo objavo, super ideja :-))