petek, 12. marec 2010

Sladke sanje

Saj poznate tisto: Imaš kakšno čestitko narejeno...ja zdaj, takoj ...moj odgovor je ponavadi: ne, ker imam zelo redko kakšno stvar na zalogi...moj drugi odgovor pa je: lahko pa naredim do jutri :) Tako nekako je šel tudi pogovor včeraj dopoldan, ko smo izvedeli, da je sodelavka rodila fantka. Začela sem "skenirati" ideje, ki se mi motajo po glavi in nikakor nisem mogla mimo Alenkine čestitke, na kateri tako sladko spi dojenček. E-mail sem, e-mail tja in zvečer sem ob kavici že imela odtis. Bejbe hvala! Seveda je bilo treba najprej v dobri družbi še poklepetati...tako je bila že pozna ura, ko sem šla v akcijo...a okrog polnoči je bila tudi čestitka narejena. Motiv sem pobarvala, izrezala, dodala rumen papir ter moder, na katerega sem odtisnila štampiljke z Distress blazinico, s katero sem tudi senčila. Še polka dot trakec, malo dodatkov in meni zelo všečna čestitka je bila gotova. Mali ROK naj ti prinese veliko sladkih sanj.

6 komentarjev:

Goga pravi ...

Lepo je ratala dojenčkasta čestitka.
Moram priznat ,da si hiperaktivna,ker ti je po kofetku,ups vodi uspelo še čestitkico narest. Jaz se pa tud že matram !!!!!!!!!!

Teja pravi ...

Čudovita je!

namo pravi ...

Kjutkana res:)

Andreja pravi ...

Zelo lepo. Se prvič na tvojem blogu in res je me je privabil ravno pogled na spečega "angelčka"

Alenka pravi ...

Res je luštna!Ta motivček je prav simpatičen , a ne?

Aleksandra pravi ...

ti pa si pacijentka....a sploh kej spiš??
res si jo luštno skombinirala :-)