nedelja, 9. maj 2010

Blue stone/lunin kamen



To, da obožujem poldragi kamen golden stone/sončni kamen je že znano :), tokrat pa vam pokažem še en poldragi kamen, blue stone/lunin kamen, ki je takoj za njim. Po dolgem času sem naredila nakit z njim in mi je zelo všeč. Mi je pa danes žal malo ponagajal fotoaparat in so slike bolj slabe :(, nakit pa je že dobil noge :). Krofek je na zanki iz Miyuki delica perlic, prvi kompletek je prepleten iz perlic in kamnov ovalne oblike. V drugem kompletu je zapestnica nanizana na memorie wire, prstan pa prepleten iz treh velikosti kamnitih perl in perlic.

10 komentarjev:

Mojca pravi ...

super je videti. vse. ti kamni so res božanski.

Alenka pravi ...

Super nakit!Ta kamen je res zelo lep!!!!!

Goga pravi ...

Noro lep, vidim, da bo treba začet mal na tečaj hodit ,a boš moja tršica ??????????

Neža pravi ...

Mmmmmmmm, lepo, vse po vrsti.

moi pravi ...

Krasen kamen je, res. In zanka iz Miyuki delica perlic super ideja.

Vladuška pravi ...

Nora zadeva ta lunin kamen, kot bi ujel vesolje v delček kamenčka. Fantastično izgleda.

Hali pravi ...

Kamen je prekrasen. Kako lepo si skombinirala vse!

Urška pravi ...

Prva mi je najlepša :)

BojaMoja pravi ...

:) lep nakit, kot da bi gledal v zvezdno nebo ♥ ♥ ♥

Ana pravi ...

Kako lepo! Nekaj dni nazaj sem občudovala ta kamen v eni trgovini. Res je prečudovit, pravtako pa si tudi ti še bolj poudarila njegovo lepoto